pondělí 16. ledna 2017

První rande s hochy z KOŠÍK.CZ

No jsem od přírody holka zvídavá a ráda zkouším nové věci tak jsem se zaradovala, že i k nám začal rozvážet košík - pokud někdo nezná - https://www.kosik.cz/cerstve. Tak jsem to hned zkusila je lákavé to, že neplatíte za rozvoz, i když si upřímně myslím, že je to vykompenzováno trošku vyšší cenou ale budiž. Mají zde spoustu potravin které v běžněm obchodě nenaleznete - farmářské a hlavně lokální.
Musím říct, že pánové byli asi víc nervózní jak já - možná se zaučují - nevadí ani to že se museli vracet pro peněženku do auta - máte možnost volby placení tak jsem pro změnu zkusila papírovkami:) Ale co mi vadí - sice je mi sympatické,že místo igelitek je nákup v papírových taškách - jsou tyto tašky a jejich nosnost není noc moc vidět z okna jak při vykládání těchto tašek se 2 z 8 roztrhnou a váš nákup se vesele válí ve sněhu. No každý má co zlepšovat jinak hodnotím dnešní akci jako povedenou - děti nadšené z nových druhů křupek a já ze sušeného ovoce - například klikva v karamelu či třešen v jogurtu.
Tak přeji Košíku co nejvíc spokojených zákazníků.

Žádné komentáře:

Okomentovat