úterý 25. července 2017

Co čteme a co doporučujeme dále

První knížka :Abeceda povolání od Františka Zacharníka u každého písmenka je básnička o povolání moc hezky ztvárněné.



Další knížka, kterou jsem si četla já a u které jsem si poplakala i naštvala i nadchla - je kniha Sama bych se v nebi bála od Ludmily Janákové - je to pokračování prvního dílu ten také vřele doporučuji (vlastně cokoliv co tato dáma napíše je skvělé) bohužel se mi foto titulní stránky rozmazalo a již jsem jí vrátila tak přikládám foto z internetu).

Sama bych se v nebi bála - <a href='Ludmila Janakova-cat18854341.htm?p=1026-6593'>Ludmila Janáková</a>

Další kniha je Anička a Velikonoce od Ivany Peroutkové - poutavé vyprávění protknuté fakty o Velikonocích. Velmi poučné a krásné ilustrace.



Poslední knížka o které dnes budu mluvit je Eliáš a babička z vajíčka od Ivy Procházkové s ilustracemi Markéty Vydrové - musím uznat, že je to kniha pro starší děti páč jsem se bavila víc jak moje děti, ale ilustrace krásné.





Žádné komentáře:

Okomentovat