čtvrtek 22. prosince 2016

Nestačím, nestíhám

ale přesto si to užívám. Tak rozhodnuto od nového roku končím s brigádou už mi jen brala a nic nedávala- no ale budu muset víc šetřit přeci jen něco dávala a to peníze navíc:)
Letos jsem se rozhodla uklidit fakt důkladně naší hlavní místnost a to obývák přeci jen to bude středobod všeho. Pokojík dětí nechávám dál svému životu - taky máte pocit, že ten boj je tam marný nechápu, ale chystám se na radikální řez v lednu tedy.
Už se těším na ježíška před manželem se mi toho moc utajit nepodařilo, ale aspoň ty dvoje lístky do divadla i když dětského ano tak doufám, že jsem vybrala dobře a pobavíme se všichni¨.
Tak šťastné a veselé - naplněné smíchem, láskou a zdravím - a do toho nového roku hlavně zdraví a vykročit pravou a v nejlepším případě do ničeho nešlápnout:)

Trochu rekapitulace s rokem 2016
-nevím jestli si toho všimnete ale mám velký dar fotit lidi zády ke mně:) ještě že existují stojící objekty.



















Žádné komentáře:

Okomentovat