středa 18. ledna 2017

Jsem knihomol a nestydím se za to

Miluju knihovnu a jsem moc ráda, že i moje děti podědily tudle vášeň. Z knihovny taháme vždy plnou tašku ikea tu velkou a to se už pronese a nutno dodat že to tak máme minimálně dvakrát do měsíce. Mám moc ráda uspávání, když si lehnu vedle voňavého miminka - vím dcerka už není miminko:) - a čteme většinou zvládneme celou knížku když je tenčí za jeden večer a to se pak nedivte, že máme takovou spotřebu. A proto mě mrzí a nechápu to, že většina mých kamarádek do knihovny nechodí nebo zcela vyjímečně. Lidé čtěte je to sice návykové, ale z knihovny finančně únosné a to tahání knížek a chození s nimi do knihovny určitě pálí i nějaké ty Kjouly:) A to musím říct, že máme docela velkou knihovnu a knížky dostávají skoro pořád a rádi a stejně je už máme skoro všechny přečtené minimálně dvakrát. Musím zmínit a pochváli Albert za tu akci s knížkami za nákupy moc se nám líbila a dost jsme jich stihly nasbírat dokonce i do školky a pro známé.

Tuto lásku a vášeň je potřeba pěstovat již od útlého věku Matýsek s babičkou a asi to bylo napínavé jak by ne v dětské říkankové knížce.

Žádné komentáře:

Okomentovat