čtvrtek 2. února 2017

Sněží a sněží

Jak bylo řečeno v jedné dětské knížce asi se andílci perou a roztrhly se jim peřiny. Škoda, že to nebylo kolem Vánoc hned by to bylo jiné. Ale i tak si to užíváme - bobujeme, sáňkujeme a lyžujeme tedy aspoň mužská část rodiny. Zase mě popadá vánoční zdobení - vykrajuji z kůry hvězdičky a navlékám na nit a věším na okna, z roliček toaleťáků dělám hvězdy a skládám orizuru - jeřába pro štěstí a to díky časopisu - Pravý domácí časopis - kdo nezná ať zkusí je návykový a opravdu stojí za investici.
Nejdříve se mi líbila myšlenka podpořit něco co má smysl, poté jsem si našla v každém čísle jeden článek co mě zaujal a něco naučil či postrčil dál. Mám roční předplatné a před pár dny jsem ve schránce našla nové číslo bohužel zatím nebyl čas i když přiložený čajík jsem již vypila, ale jelikož se pořád učím tak na něj ještě nezbyl čas, ale už se na něj moc těším už při letmém prolétnutí se mi zamlouval a to moc.
Jinak jsem od manžela dostala vynadáno, že kovářova kobyla chodí bosa tam mu v mezi čase pletu šálu aby chudák neumrzl - no možná i proto se vrátila zima aby si tu šálu užil.


Žádné komentáře:

Okomentovat