středa 8. března 2017

Čtu, Čteš,Čteme

Začnu asi naší zálibou v chození do knihovny - je to jako Vánoce a to co 14 dní tedy taková je aspoň naše frekvence. Budu sem dávat knížky, které nás chytly za srdce.

Taková to byla naše poslední kupka jsou tam jak dětské tak i moje knihy.




Z mé kupičky mě nejvíc zaujala knížka (která by se mi četla jedním dechem - nerada přestávám, ale bohužel děti mi nedovolí to vzít na jeden zátah) Žítkovské bohyně od Kateřiny Tučkové.
 Z dětské kupičky se nám nejvíc líbila knížka Emánek má nápady od Ivony Březinové.


 A s dětmi jsem ocenila takovou tu rychlou literaturu ( i když nevím jestli se to na tento časopis hodí, protože nad ním strávím dost času a i se k němu vracím). Pravý domácí časopis a už mám vcelku jasno, že roční předplatné prodloužím protože za to 100% stojí. V dalším příspěvku vám přiblížím časopisy dětí.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat