středa 1. března 2017

Víkend v Jarcové

Neplánovaně - díky tomu, že malý nešel na operaci - jsem na rychlo domluvila návštěvu u své kamarádky z VŠ - to znamená že už se známe dobrých 15 let to je síla. No užili jsme si ho vrchovatě - kluci lyže, dětská hernička v pohádkových lázních v Rožnově pod Radhoštěm - vřele doporučuji i tu jejich kosmetiku neodolala jsem a koupila si pivní sprchový gel a pivní šampón - teda konzistence dost kompaktní a taková svině klouzavá tak mi první kapka prchla bez použití, ale další už jsem si užila a zatím velká spokojenost. Pak jsme byly za ovečkami s jehňátky - můj bleší cirkus se ho bál pohladit já neodolala a musím říct, že to bylo jak hladit hustý koberec :).





Koukám, že to je jediná fotka z víkendu budu muset vytahovat foťák víc nebo děti nebudou mít žádné fotky.

Žádné komentáře:

Okomentovat